به گزارش ایلنا از یاسوج، “سید امین‌الله حجازی” در خطبه دوم نمازجمعه این هفته گچساران، بی حجابان را تقلید کنندگان کشف حجاب دوران رضاخانی خواند و اظهار داشت: مسئولان براساس منطق و قانون نباید به خانمی که می‌خواهد وضعیت حجاب رضاخانی یعنی کشف حجاب را اجرا کند، اجازه دهند اینگونه عمل کند و اگر مسئولان مرتبط نتوانند

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سید امین‌الله حجازی” در خطبه دوم نمازجمعه این هفته گچساران، بی حجابان را تقلید کنندگان کشف حجاب دوران رضاخانی خواند و اظهار داشت: مسئولان براساس منطق و قانون نباید به خانمی که می‌خواهد وضعیت حجاب رضاخانی یعنی کشف حجاب را اجرا کند، اجازه دهند اینگونه عمل کند و اگر مسئولان مرتبط نتوانند در مقابل این کشف حجاب‌ها بایستند ما آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

وی گفت: امروز برای آخرین بار خدمت مسئولان عرض می‌کنم که جلوی بی حجابان و کشف حجاب کنندگان را در شهرستان گچساران بگیرید و تاکید ما این است که خانم‌های بی حجاب و کشف حجاب شده را شناسایی و با آنان برخورد قاطع قانونی کنید.

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی از وظایف مسئولان در اجرای موضوع عفاف و حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مرتبط نتوانند در برابر بی حجابان و کشف حجاب شده‌ها برخورد قاطع قانونی داشته باشند ما خودمان براساس فرمان آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

حجازی با اظهار تاسف از شیوع پدیده سگ گردانی در کشور و شهرستان گچساران هم، خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی هم با پدیده سگ گردانی و هم با کشف حجاب کنندگان برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

وی گفت: امروز برای آخرین بار از مسئوولان شهرستان می‌خواهم در ارتباط با این پدیده های زشت، تدابیر قانونی بیندیشند و امیدوارم منبعد شاهد حضور بی حجابان و سگ گردانان در شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل