اعلام نتایج رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری
به گزارش ایلنا از مشهد، هیات داوران رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری (مرحله اول) پس از وصول ایده ها و بررسی اسناد ارسالی دبیرخانه شهر خلاق ، با تشکیل جلسه در مورخه ۱۴۰۲/۳/۶ به بررسی ابعاد مشروح ایده های واصله بر اساس طبقه بندی و گزارش این دبیرخانه پرداختند. مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه
به گزارش ایلنا از مشهد، هیات داوران رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری (مرحله اول) پس از وصول ایده ها و بررسی اسناد ارسالی دبیرخانه شهر خلاق ، با تشکیل جلسه در مورخه ۱۴۰۲/۳/۶ به بررسی ابعاد مشروح ایده های واصله بر اساس طبقه بندی و گزارش این دبیرخانه پرداختند.
مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در این باره گفت: از مجموع پیشنهاد دریافت شده توسط دبیرخانه شهر خلاق،از بین ۱۹۰ ایده تعداد ۵۴ مورد آن منتخب و به مرحله دوم (منتورینگ) راه یافتند که این پیشنهادات خلاقانه مربوط به منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض و باغ مشهد است که مرحله دوم با حضور در همان فضای محیطی پیشنهادی جهت ترسیم بهتر پیشنهادها و نهایی شدن طرحها برگزار خواهد شد.
جلسه داوری و امتیاز دهی به پیشنهادات ارائه شده در رویداد “پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری ” با حضور علیرضا یونچی داور مسابقه میدون شبکه سه سیما، میرزائیان مشاور معاون برنامه ریزی و رئیس شهر خلاق، گواهی سرپرست و مدیران شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، نماینده معاونت اقتصادی و نمایندگان مجموعه تفریحی_گردشگری باغ مشهد و هفت حوض در شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰