تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 1:57
40 بازدید
کد خبر : 208411

اعلام نتایج رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری

اعلام نتایج رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری

به گزارش ایلنا از مشهد، هیات داوران رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری  (مرحله اول) پس از وصول ایده ­ها و بررسی اسناد ارسالی دبیرخانه شهر خلاق ، با تشکیل جلسه در مورخه ۱۴۰۲/۳/۶ به بررسی ابعاد مشروح ایده ­های واصله بر اساس طبقه ­بندی و گزارش این دبیرخانه پرداختند. مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه

اعلام نتایج رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری

به گزارش ایلنا از مشهد، هیات داوران رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری  (مرحله اول) پس از وصول ایده ­ها و بررسی اسناد ارسالی دبیرخانه شهر خلاق ، با تشکیل جلسه در مورخه ۱۴۰۲/۳/۶ به بررسی ابعاد مشروح ایده ­های واصله بر اساس طبقه ­بندی و گزارش این دبیرخانه پرداختند.

مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در این باره گفت: از مجموع پیشنهاد دریافت شده توسط دبیرخانه شهر خلاق،از بین ۱۹۰ ایده تعداد ۵۴ مورد آن منتخب و به مرحله دوم (منتورینگ) راه یافتند که این پیشنهادات خلاقانه مربوط به منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض و باغ مشهد است که مرحله دوم با حضور در همان فضای محیطی پیشنهادی جهت ترسیم بهتر پیشنهادها و نهایی شدن طرحها برگزار خواهد شد.

جلسه داوری و امتیاز دهی به پیشنهادات ارائه شده در رویداد “پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری ” با حضور علیرضا یونچی داور مسابقه میدون شبکه سه سیما، میرزائیان مشاور معاون برنامه ریزی و رئیس شهر خلاق، گواهی سرپرست و مدیران شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، نماینده معاونت اقتصادی و نمایندگان مجموعه تفریحی_گردشگری باغ مشهد و هفت حوض در شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها