تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 13:14
3364 بازدید
کد خبر : 208489

عرضه جهانی Oppo Find N3 برای ۱۹ اکتبر برنامه ریزی شده است

عرضه جهانی Oppo Find N3 برای ۱۹ اکتبر برنامه ریزی شده است

  به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از گسمارنا  اوپو Find N3 Flip را در ماه آگوست در چین رونمایی کرد و اکنون زمان عرضه جهانی این گوشی تاشو است که قرار است امروز وارد هند شود. این شرکت رویدادی را برای ۱۹ اکتبر در سنگاپور برنامه ریزی کرده است، اما در مورد

Oppo Find N3

 

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از گسمارنا  اوپو Find N3 Flip را در ماه آگوست در چین رونمایی کرد و اکنون زمان عرضه جهانی این گوشی تاشو است که قرار است امروز وارد هند شود. این شرکت رویدادی را برای ۱۹ اکتبر در سنگاپور برنامه ریزی کرده است، اما در مورد عرضه سری صحبت می کند، به این معنی که ما همچنین شاهد معرفی Find N3 خواهیم بود که در اوایل این هفته در برخی از تصاویر جاسوسی مشاهده شد.

Oppo Find N3 Flip در حال حاضر در چین به فروش می رسد و ما تمام اطلاعات مربوط به این تلفن را در اختیار داریم – سه دوربین در پشت، چیپست Dimensity 9200+ و ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل + تله فوتو ۳۲ مگاپیکسل + دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسل.

آخرین مورد ناشناخته این است که قیمت این گوشی چقدر خواهد بود، و ما انتظار داریم که برچسب قیمتی بسیار بالاتر از برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری آن در چین داشته باشد، جایی که گوشی ها به طور سنتی ارزان تر هستند.

Oppo Find N3 قرار است “یک چیز دیگر” در این رویداد باشد، اما ما قبلاً این دستگاه را در اطلاعات قبلی دیده بودیم. این دوربین دارای یک جزیره بزرگ دوربین در پشت با لنز تله فوتو پریسکوپ و برند Hasselblad خواهد بود.

ما انتظار داریم این گوشی کاملاً شبیه OnePlus Open باشد که دارای یک OLED 7.8 اینچی در داخل، یک OLED 6.3 اینچی در خارج و یک چیپست Snapdragon 8 Gen 2 است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها