تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:44
65 بازدید
کد خبر : 184542

بروجرد صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود

بروجرد صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود. فاطمه مقصودی در حاشیه نشست مشترک طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و هنرجو نایب‌رئیس هیات اسکیت که امروز ۲۴ بهمن‌ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشکاران بروجرد در همه زمان‌ها افتخارآفرین بوده‌اند. وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری

بروجرد صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود.

فاطمه مقصودی در حاشیه نشست مشترک طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و هنرجو نایب‌رئیس هیات اسکیت که امروز ۲۴ بهمن‌ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشکاران بروجرد در همه زمان‌ها افتخارآفرین بوده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از ورزشکاران در شهرستان‌ها و به‌خصوص بروجرد از حمایت مالی بی‌بهره‌ هستند و با هزینه شخصی در جهت ورزش قهرمانی در تلاش هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه کرد: ورزش بسکتبال هم در این شهرستان مورد استقبال جوانان و عاقمندان قرار گرفته و باید برای ایجاد خانه تخصصی بسکتبال اقدام‌ کنیم.

مقصودی در خصوص ورزش اسکیت، خاطرنشان کرد: باید برای ایجاد و افتتاح پیست اسکیت بیش از پیش تلاش کنیم و استفاده از اسپانسر می‌تواند موجب رشد و توسعه این رشته پرطرفدار شود.

وی اضافه کرد: در این نشست مشترک مقرر شد اساتید فدراسیون، کلاس‌های آموزشی حضوری و استعدادیابی را به صورت رایگان برای ورزشکاران و هنرجویان بروجردی برگزار کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شد سالن طالقانی به خانه بسکتبال و خانه والیبال تبدیل شود.

مقصودی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد زمین محوطه اداره ورزش و جوانان شهرستان، پس از محوطه‌سازی و فنس‌کشی، نصب تخته و حلقه بسکتبال انجام شود تا به زمین روباز بسکتبال تبدیل شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد پیست اسکیت شهر بروجرد، به همت اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و با همکاری ورزشکاران اسکیت‌باز تکمیل و در اختیار هیات اسکیت قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها