تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:19
103 بازدید
کد خبر : 208492

سازمان بانکداری اروپا، ESMA دستورالعمل های مناسب بودن نهادهای رمزنگاری را صادر می کند

سازمان بانکداری اروپا، ESMA دستورالعمل های مناسب بودن نهادهای رمزنگاری را صادر می کند

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از کوین تلگراف سازمان بانکداری اروپا (EBA) و سازمان اوراق بهادار و بازارهای اروپا (ESMA) به طور مشترک یک مقاله مشاوره در ۲۰ اکتبر منتشر کردند که شامل دو پیش نویس بود. این پیش‌نویس‌ها شامل ارزیابی تناسب اعضای بدنه مدیریت و سهامداران یا اعضای دارای سهام واجد

European Banking Authority, ESMA issue crypto entity suitability guidelines

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از کوین تلگراف سازمان بانکداری اروپا (EBA) و سازمان اوراق بهادار و بازارهای اروپا (ESMA) به طور مشترک یک مقاله مشاوره در ۲۰ اکتبر منتشر کردند که شامل دو پیش نویس بود. این پیش‌نویس‌ها شامل ارزیابی تناسب اعضای بدنه مدیریت و سهامداران یا اعضای دارای سهام واجد شرایط در صادرکنندگان توکن‌های ارجاع به دارایی (ART) و ارائه‌دهندگان خدمات دارایی رمزنگاری (CASP) است.

دستورالعمل‌های مشترک پیشنهادی برای ارزیابی شایستگی سهامداران یا اعضا، خواه مستقیم یا غیرمستقیم، دارای سهام واجد شرایط در ناشران ART یا CASP، رویکرد مشترکی را به نهادهای نظارتی برای ارزیابی مناسب بودن آنها ارائه می‌کند. این شامل اعطای مجوز برای صدور ART و CASP و انجام ارزیابی‌های احتیاطی برای خریدهای بالقوه است.

با این حال، دستورالعمل‌های ارزیابی شایستگی اعضای بدنه مدیریت در شرکت‌های صادرکننده ART و CASP معیارهای استانداردی را برای ارزیابی دانش، تخصص، صداقت و توانایی آنها برای اختصاص زمان کافی برای انجام مسئولیت‌هایشان ارائه می‌کند.

این دستورالعمل ها به دنبال حفظ یکپارچگی و القای اعتماد در بازار ارزهای دیجیتال و خدمات مرتبط با آن و به حداقل رساندن احتمال مغایرت های اعمال قوانین و آربیتراژ است، با دوره مشاوره تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ باز می ماند.

با پیش‌بینی مقررات آتی، تنظیم‌کننده بانکی اتحادیه اروپا صادرکنندگان استیبل کوین را تشویق کرد تا داوطلبانه به «اصول راهنمای» خاص مرتبط با مدیریت ریسک و حمایت از مصرف‌کننده پایبند باشند. EBA از مجموعه اقدامات اولیه خود برای ورودی عمومی در ۱۲ ژوئیه با هدف شفاف سازی الزامات مقررات بازارهای دارایی های رمزنگاری شده، که قرار است در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اجرا شود، رونمایی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها