تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:39
339 بازدید
کد خبر : 208521

نمونه اولیه آیفون ۱۶ اپل فاش شد

نمونه اولیه آیفون ۱۶ اپل فاش شد

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از گسمارنا سری آیفون ۱۶ تا این لحظه فاصله زیادی دارد، اما مقاله جدیدی از MacRumors جزئیات کلیدی را در مورد طراحی آیفون ۱۶ وانیلی آورده است. گفته می شود که اپل در حال آزمایش طراحی پشت و قرار دادن دکمه در آیفون پایه آینده خود است که

iPhone 16 prototype renders leak

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از گسمارنا سری آیفون ۱۶ تا این لحظه فاصله زیادی دارد، اما مقاله جدیدی از MacRumors جزئیات کلیدی را در مورد طراحی آیفون ۱۶ وانیلی آورده است. گفته می شود که اپل در حال آزمایش طراحی پشت و قرار دادن دکمه در آیفون پایه آینده خود است که در داخل با نام DeLorean شناخته می شود و اکنون سه رندر طراحی پیش تولید داریم که تغییرات احتمالی جدید را برجسته می کند. اولین طراحی دارای یک تنظیم دوربین الهام گرفته از آیفون X با یک قرص عمودی است که لنزهای دوربین دوگانه را در خود جای داده است.

نمونه اولیه آیفون ۱۶ به بیرون درز کرد
نمونه اولیه آیفون ۱۶ که به رنگ زرد رندر شده است، به جای دکمه‌های جداگانه افزایش و کاهش صدا که از سال ۲۰۱۰ در هر آیفون دیده می‌شود، دارای یک دکمه کلید واحد صدا است. دکمه. دو رندر دیگر که به رنگ صورتی و مشکی نشان داده شده اند، طراحی دوربین را با ظاهری آشناتر با هر لنز در داخل یک حلقه فلزی تغییر می دهند.

مدل مشکی همچنین دارای دکمه Capture خازنی است که در زیر دکمه پاور قرار دارد. بر اساس شایعات قبلی، دکمه جدید به عنوان “Project Nova” در HQ اپل شناخته می شود و بازخورد فشاری لمسی را ارائه می دهد در حالی که به عنوان دکمه شاتر برای دوربین عمل می کند. انتظار می رود دکمه Action در کل سری آیفون ۱۶ وارد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها