تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 15:01
98 بازدید
کد خبر : 206628

هتل گرانادا لاکچری آلانیا

هتل گرانادا لاکچری آلانیا

  اگر قصد سفر به ترکیه دارید و در بین انواع تور ترکیه به دنبال یک سفر مهیج و جدید هستید، آلانیا را انتخاب کنید. آلانیا یکی از پرطرف‌دارترین مناطق تعطیلات در ترکیه است. منطقه ساحلی با آفتاب دل‌انگیز به ویژه در میان در میان مسافرانی که تمایل به آفتاب‌گرفتن دارد، محبوب است. کیلومترها سواحل،

 

C:\Users\Mohsen\Desktop\granadaluxuryhotels.jpg

اگر قصد سفر به ترکیه دارید و در بین انواع تور ترکیه به دنبال یک سفر مهیج و جدید هستید، آلانیا را انتخاب کنید. آلانیا یکی از پرطرف‌دارترین مناطق تعطیلات در ترکیه است. منطقه ساحلی با آفتاب دل‌انگیز به ویژه در میان در میان مسافرانی که تمایل به آفتاب‌گرفتن دارد، محبوب است. کیلومترها سواحل، خلیج‌های کوچک و آب فیروزه‌ای، ویوی بسیار زیبایی دارد. این شهر زیبا با هتل‌ها و پانسیون‌های مدرن در ۱۲۰ کیلومتری جنوب آنتالیا قرار دارد و از نظر وسعت تنها کمی کمتر از آن است. در اینجا اطلاعات، پیشنهادات و نکاتی را برای  تعطیلات خود در آلانیا خواهید یافت.

تور آلانیا و جذابیت‌های بی‌شمار آن

آلانیا یک تفرجگاه توریستی محبوب در ریویرای ترکیه است. این در مرکز یک منطقه تفریحی بزرگ واقع شده است که از Karaburun تا Mahmutlar امتداد دارد.

دشت‌های وسیع حاصلخیز، بیشه‌های درختان پرتقال و لیمو، سواحل بی‌پایان در شرق آنتالیا و مناظر به‌خوبی حفظ شده آن را به مکانی ایده‌آل برای تفریح و سرگرمی تبدیل کرده است.

در بین انواع هتلی که در این شهر وجود دارد، یکی از بهترین پیشنهاداتی که می‌توانیم به شما دهیم، هتل پنج‌ستاره  گرانادا لاکچری آلانیا است که در منطقه مدیترانه آلارا آلانیا ترکیه واقع شده است.

جهت استعلام قیمت و رزرو تور آلانیا میتوانید با آژانس مسافرتی هورامان گشت مجری مستقیم تور های ترکیه در تماس باشید.

مشخصات هتل گرانادا لاکچری آلانیا

آلانیا مرکز توریستی فوق‌العاده ترکیه با زیرساخت‌های توسعه‌یافته خدمات و سرگرمی است که فرصت‌های عالی را برای استراحت مناسب برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌کند.

بازدیدکنندگان از این استراحتگاه نسبت به سواحل بی‌پایان با ماسه‌های سفید نرم، خیابان‌های پیچ‌درپیچ باریک شهر قدیمی و همچنین تعداد زیادی رستوران و میخانه در اسکله بی‌تفاوت نخواهند بود. پارک آبی آلانیا با تفریحات و جاذبه‌های فراوان مکانی فوق‌العاده برای تعطیلات خانوادگی است.

از پارک زیبای شهر، جاده اصلی در امتداد ساحل به سمت بندر منتهی می‌شود که بوتیک‌های بی‌شماری در امتداد آن امتداد می‌یابند و با صنایع‌دستی محلی، پوشاک، جواهرات، کیف و کدوهای رنگارنگ فوق‌العاده که نماد این منطقه هستند مسافران را به خود جذب می‌کنند.

هتل گرانادا لاکچری آلانیا  دارای خط ساحلی زیبا (فاصله از دریا کمتر از ۲۰۰ متر) است  و وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌های محلی و برخی نوشیدنی‌های وارداتی، اکثراً ۲۴ ساعت شبانه‌روز رایگان ارائه می‌شوند. هتل گرانادا لاکچری آلانیا  در سال  ۲۰۱۰ افتتاح شده است.

 

C:\Users\Mohsen\Desktop\211375859.jpg

اتاق‌ها:

۵۹۸ اتاق از دسته‌بندی‌های زیر با قیمت متنوع و بسته به نیاز شما وجود دارند: اتاق استاندارد با منظره دریا، اتاق استاندارد با نمای زمین، اتاق استاندارد برای افراد معلول، سوئیت نبشی، سوئیت لوکس، سوئیت دوبلکس، سوئیت تراس VIP، سوئیت منظره جنگل، سوئیت‌های کنار دریاچه، سوئیت پرنسس، سوئیت کینگ.

 امکانت مشترک در تمام اتاق‌ها:

کف پارکت، تهویه مطبوع مرکزی، سشوار، تلفن، دوش / حمام، گاوصندوق (رایگان)، مینی بار (تکمیل روزانه آبجو و نوشابه)، وای‌فای (رایگان)، تلویزیون ماهواره‌ای (روسی و کانال‌های موسیقی)، کتری و امکانات تهیه چای و قهوه.

در اتاق‌ها سوئیت نبشی، سوئیت لوکس، سوئیتVIP، سوئیت گیاه‌شناسی، سوئیت دریاچه، سوئیت پرنسس، سوئیت کینگ – جکوزی. حمام به‌صورت سپرده صادر می‌شود.

خدمات هتل:

مرکز تالاسو و اسپا، مرکز تناسب‌اندام، سینما، آرایشگاه، مرکز بازی، تنیس، بولینگ، پارک آبی، دیسکو، ایروبیک، ورزش‌های آبی، یوگا، مینی کلاب، عکاس، خشک‌شویی، مراکز خرید، کافی‌نت، اتاق کنفرانس.

کافه‌ها و رستوران‌ها:

 یکی از مزایای این هتل وجود رستوران اصلی  با غذاهای بین‌المللی، رژیمی و بوفه کودکان است.

غذاخوری‌ها / اسنک بارها  دارای تنوع منو بسیار بالایی است؛ مانند انواع غذای ترکی از جمله، گزلمه، شاورما، گریل، نان ترکی، سیب زمینی پخته، میوه، سالاد، بستنی، ساندویچ، مجموعه پودینگ، پای ترکی، اسپاگتی، سوسیس، مرغ کبابی و بوقلمون، کروکت، سبزیجات، برنج، اسنک).

رستوران‌های آلاکارته:

 این رستوران‌ها شامل بخش‌های آشپزی مدیترانه‌ای، ماهی، مکزیکی، آسیایی است که البته  باید  رستوران‌ها و غرفه‌های Ala Carte با هزینه اضافی در دسترس هستند. پیش رزرو در بخش ارتباط با مهمان انجام می‌شود.

منوی برگرلند برگر (سرویس رایگان):

یکی از سرویس‌های موردعلاقه بیشتر گردشگران خارجی، بارهای باکیفیت در این رستوران است که شامل ۸ بار متنوع است. (لابی بار، بار اتریوم، بار اسکله، اسنک بار، بار گوشه‌ای، بار ویتامین (SPA)، دیسکو بار، بار رستوران)

استخرها:

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که یکی از مهم‌ترین دلایل سفر شما به آلانیا تفریحات آبی است، هتل گرانادا لاکچری آلانیا برای شما قطعاً جذاب خواهد بود. 

از آنجایی که  آب‌وهوا نیمه‌گرمسیری مدیترانه‌ای است، در تابستان دمای آن از +۲۳ درجه سانتیگراد تا +۳۳ درجه سانتیگراد است و در زمستان می‌تواند تا +۱۵ درجه سانتیگراد افزایش یابد. مطلوب‌ترین دوره از آوریل تا ژوئن یا سپتامبر تا اکتبر است. همین علت باعث می‌شود که آلانیا شهر محبوبی برای تفریحات آبی باشد.

 ۲ استخر، ۳ سرسره آبی، استخر کودکان، ۱ استخر VIP (برای مهمانان سوئیت تراس VIP)، ۱ استخر سرپوشیده گرم، ۱ استخر سرپوشیده تالاسو با آب دریا.

سرگرمی و ورزش:

گرانادا لاکچری یکی از کامل‌ترین بخش‌های تفریحی و گردشگری را در خط ساحلی آلانیا دارد. ورزش‌های آبی، تنیس‌روی‌میز، مرکز تناسب‌اندام، یوگا، ایروبیک، بولینگ، سینما. بازی‌های روزانه بعدازظهر و عصر و برنامه‌های سرگرمی نمایشی.

موسیقی زنده، دیسکو، می‌تواند برای هر گردشگری جذاب باشد و همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از خانواده‌هایی که در گروه سنین مختلف هستند، از سفر و اقامت در این هتل لذت ببرند.

امکانات مخصوص کودکان:

از آنجایی که اکثر خانواده‌ها با کودکان خود به این شهر سفر مبینند، تمایل دارند تا در هتلی اقامت کنند که برای کودکان نیز جذاب باشد.

هتل گرانادا لاکچری دارای  باشگاه کودکان (۴ تا ۱۲ سال)، باشگاه نوجوانان، ۲ استخر کودکان، کالسکه کودک (با پرداخت هزینه)، صندلی بلند، بوفه کودکان (شام)، مینی دیسکو مخصوص کودکان است.

اتاق‌های کنفرانس:

۵ اتاق کنفرانس با امکان برگزاری سمینار، نشست، کنفرانس برای گروه‌های ۱۰۰ تا ۹۰۰ نفره برای افرادی که تمایل به برگزاری دوره یا مراسم دارند نیز موجود است و یک خاطره ماندنی را ایجاد می‌کند.

مرکز آبگرم:

 علاوه بر خط ساحلی و استخرهای متنوع، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، حمام روسی، اتاق نمک، استخر سرپوشیده تالاسو با آب دریا، استخر VIP، آیورودا برای افرادی که از آب گرم لذت می‌برند وجود دارد.

ساحل دریا:

امکانات ساحلی هتل گرانادا شامل شن و ماسه / سنگ‌ریزه. طول ساحل ۲۰۰ متر (۶۰۰۰ مترمربع) است. بار ساحلی نوار روی اسکله، چتر، صندلی آفتاب‌گیر، تشک، حوله ساحلی به‌صورت رایگان برای تمامی مهمانان شامل است.

اینترنت:

دسترسی رایگان به وای‌فای در سراسر هتل وجود دارد. 

چگونه هتل گرانادا لاکچری آلانیا را رزرو کنیم؟

اگر تمایل به رزرو این هتل دارید و یا قصد سفر به آلانیا را دارید، می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی هورامان گشت اقدام کرده و با بهترین قیمت و خیال آسوده برنامه سفر خود را تنظیم نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها