تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:35
57 بازدید
کد خبر : 182489

استقبال ۸۰۰ نفری مردم رفسنجان از جشنواره فیلم فجر

استقبال ۸۰۰ نفری مردم رفسنجان از جشنواره فیلم فجر

ایسنا/کرمان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان رفسنجان فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان را در عمارت گلستان امین تماشا کردند. “ایمان محمدآبادی” در گفت و گو با ایسنا از رویداد فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد هنری سینمایی در کشور یاد

استقبال 800 نفری مردم رفسنجان از جشنواره فیلم فجر

ایسنا/کرمان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان رفسنجان فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان را در عمارت گلستان امین تماشا کردند.

“ایمان محمدآبادی” در گفت و گو با ایسنا از رویداد فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد هنری سینمایی در کشور یاد و اظهار کرد: این رویداد برای رفسنجانی که با چهره فرهنگی قدرتمند در استان و کشور خودنمایی می کند، فرصتی است که کمتر برای شهرستان ها اتفاق می افتد.

وی با اشاره به سابقه برگزاری جشنواره فیلم فجر در رفسنجان در سال ۱۳۹۱ با نمایش بخشی از آثار مسابقه، بیان کرد: امسال در فجر ۳۹ تمام فیلم های بخش سودای سیمرغ در شهرستان اکران شد.

محمدآبادی برگزاری رویداد فجر را دارای نتایج قابل قبولی برای شهرستان دانست و افزود: برپایی جشنواره فیلم فجر امسال در رفسنجان در کنار تأثیرگذاری مثبت بر هنرمندان حوزه سینما، می تواند آغاز خوبی برای بازیابی روحیه شهروندان جهت استفاده از فضاهای فرهنگی بعد از تعطیلی طولانی مدت کرونایی باشد.

وی با اشاره به اکران روزانه فیلم های بخش سودای سیمرغ در دو سانس جداگانه، گفت: به دلیل محدودیت های کرونایی تنها ۳۰ درصد ظرفیت سالن را برای حضور تماشاچیان جشنواره سی و نهم در رفسنجان اختصاص دادیم و تمامی ضوابط بهداشتی از قبیل فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی مستمر سالن بین سانس ها هنگام نمایش فیلم ها رعایت شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان رفسنجان فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان را در عمارت گلستان امین از ۱۵ تا ۲۲ بهمن تماشا کردند.

وی با قدردانی از حمایت همه جانبه مسئولین در برپایی جشنواره فیلم فجر در شرایط و محدودیت های کرونایی، گفت: با حمایت همه مردم بدون دغدغه و آرامش خاطر توانستند فیلم ها را ببینند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها