تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:15
3 بازدید
کد خبر : 208546

جزئیات بیشتر Google Pixel 9a درز کرد

جزئیات بیشتر Google Pixel 9a درز کرد

Pixel 9a آینده گوگل دیروز در رندرهای مبتنی بر CAD به بیرون درز کرد و امروز ما یک فاش جدید داریم که جزئیات بیشتری در مورد آن به ما می دهد. ظاهراً این مدل در چهار رنگ عرضه می‌شود که گوگل آن‌ها را چینی، ابسیدین، گل صد تومانی و زنبق می‌نامد. برای ترجمه به انگلیسی،

More Google Pixel 9a details leak

Pixel 9a آینده گوگل دیروز در رندرهای مبتنی بر CAD به بیرون درز کرد و امروز ما یک فاش جدید داریم که جزئیات بیشتری در مورد آن به ما می دهد.

ظاهراً این مدل در چهار رنگ عرضه می‌شود که گوگل آن‌ها را چینی، ابسیدین، گل صد تومانی و زنبق می‌نامد. برای ترجمه به انگلیسی، ما به ترتیب در مورد سفید، سیاه، صورتی و آبی مایل به بنفش صحبت می کنیم.

جزئیات بیشتر Google Pixel 9a درز کرد
این بدان معناست که دیگر رنگ‌های آلوئه و بای وجود ندارد، رنگ‌هایی که در پیکسل ۸a ارائه شده‌اند. پیکسل ۹a 154 میلی‌متر ارتفاع و ۷۳ میلی‌متر عرض خواهد داشت که آن را حدود ۱.۹ میلی‌متر بلندتر و ۰.۳ میلی‌متر پهن‌تر از مدل قبلی خود می‌کند. از سوی دیگر، گوشی جدید ۸.۵ میلی‌متر در مقایسه با ۸.۹ میلی‌متر ۸a باریک‌تر خواهد بود.

در استفاده واقعی، مطمئناً بعید است که متوجه هیچ یک از این تفاوت های جزئی شوید، مگر اینکه هر دو دستگاه را در کنار هم داشته باشید و به دنبال آنها بروید.

در حال حاضر انتظار می‌رود Pixel 9a در ماه مه و در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل معرفی شود، اما با توجه به اینکه این شرکت اخیراً اعلامیه سخت‌افزاری و زمان‌بندی عرضه خود را تغییر داده است (خانواده Pixel 9 دو ماه زودتر از معمول رسمی شد)، ما این کار را نمی‌کنیم. تعجب کنید اگر واقعا زودتر فرود بیاید. حتی اندروید ۱۶ هم اکنون شایعه شده است که زودتر وارد بازار می شود.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها