تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:49
256 بازدید
کد خبر : 208526

تاریخ عرضه سری Poco X6 توسط Flipkart فاش شد

تاریخ عرضه سری Poco X6 توسط Flipkart فاش شد

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از گسمارنا پوکو در چند روز گذشته سری Poco X6 را به نمایش گذاشته است و در حالی که این شرکت هنوز تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است، غول تجارت الکترونیک هندی Flipkart فاش کرده است که سری Poco X6 در ۱۱ ژانویه در هند عرضه خواهد

Poco X6 lineup's launch date revealed by Flipkart

به گزارش نت ورک نیوز و به نقل از گسمارنا پوکو در چند روز گذشته سری Poco X6 را به نمایش گذاشته است و در حالی که این شرکت هنوز تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است، غول تجارت الکترونیک هندی Flipkart فاش کرده است که سری Poco X6 در ۱۱ ژانویه در هند عرضه خواهد شد. شامل Poco X6 و Poco X6 Pro می شود.

Flipkart همچنین یک صفحه تبلیغاتی برای سری Poco X6 در وب سایت خود راه اندازی کرده است، اما چیزی در مورد خط تولید فاش نمی کند. با این حال، بنری در صفحه اصلی Flipkart – که تاریخ راه اندازی آن را نیز نشان می دهد – یکی از گوشی های هوشمند را به ما نشان می دهد.

تاریخ عرضه سری Poco X6 توسط Flipkart فاش شد
گفته می‌شود که Poco X6 نسخه‌ای از Redmi Note 13 Pro است، در حالی که Poco X6 Pro نسخه‌ای از Redmi K70E است. هرچند تفاوت هایی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که Poco X6 به جای ۲۰۰ مگاپیکسل از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و به جای ۸ مگاپیکسل از یک واحد ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید استفاده کند، در حالی که Poco X6 Pro به جای ۹۰ وات از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

پوکو اخیرا تایید کرده بود که حداقل یکی از گوشی ها دارای SoC Dimensity 8300 Ultra در زیر کاپوت خواهد بود. همان تراشه به Redmi K70E قدرت می‌دهد، بنابراین اگر شایعات درست باشند، Poco X6 Pro از Dimensity 8300 Ultra در راس آن خواهد بود.

می‌توانید مشخصات دقیق Redmi Note 13 Pro و Redmi K70E را در اینجا بررسی کنید تا بدانید از Poco X6 و Poco X6 Pro چه انتظاری دارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها