نظرسنجی ۲۰۲۳: عوامل رتبه بندی جستجوی محلی
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو بررسی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی ۲۰۲۳ اکنون منتشر شده است، این نظرسنجی است که متخصصان سئو محلی چه رتبه بندی می کنند که مهمترین فاکتورهای رتبه بندی هم برای رتبه بندی در بسته محلی گوگل و هم در نتایج محلی ارگانیک گوگل
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو بررسی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی ۲۰۲۳ اکنون منتشر شده است، این نظرسنجی است که متخصصان سئو محلی چه رتبه بندی می کنند که مهمترین فاکتورهای رتبه بندی هم برای رتبه بندی در بسته محلی گوگل و هم در نتایج محلی ارگانیک گوگل هستند.
جزئیات بیشتر نظرسنجی این نظرسنجی توسط Whitespark انجام شد و ۴۴ متخصص سئوی محلی مختلف را مورد بررسی قرار داد. از این کارشناسان سئوی محلی خواسته تا ۱۴۹ فاکتور بالقوه رتبه بندی جستجوی محلی را به ترتیب اهمیت در هر دو بسته محلی و رتبه بندی ارگانیک رتبه بندی کنند.
عوامل بسته محلی یافتههای بسته محلی نشان داد که اینها مهمترین عوامل رتبهبندی برای بسته محلی Google رتبهبندی شدند:
- دسته اصلی نمایه کسب و کار Google
- کلمات کلیدی در عنوان/نام نمایه کسبوکار Google شما (که ممکن است مغایر با دستورالعملهای Google باشد)
- نزدیکی آدرس به نقطه جستجو
- آدرس فیزیکی در شهر جستجو
- حذف لیست های هرزنامه از طریق مکانیسم های پیشگیری از هرزنامه
- رتبه بندی عددی بالای گوگل
- دستههای اضافی نمایه کسبوکار Google
- تأیید در نمایههای کسب و کار Google
عوامل ارگانیک محلی فاکتورهای رتبهبندی ارگانیک محلی نشان میدهند که اینها مهمترین فاکتورهای رتبهبندی بسته محلی Google هستند:
- صفحه اختصاصی برای هر سرویس
- پیوند داخلی در سراسر وب سایت
- کیفیت و اعتبار لینک های ورودی به نام دامنه
- ارتباط کلمه کلیدی جغرافیایی محتوای دامنه
- کلمات کلیدی در عنوان صفحه فرود نمایه کسب و کار گوگل
- تعداد پیوندهای ورودی به دامنه از دامنه های محلی مرتبط
- ارتباط کلیدواژه موضوعی در کل وب سایت
- حجم محتوای با کیفیت در صفحه خدمات
سلب مسئولیت. مطالعات فاکتورهای رتبه بندی جستجو می تواند و در طول سال ها تا حدودی بحث برانگیز بوده است. این مطالعه از سئوکاران محلی خواسته است تا به آنچه که فکر میکنند مهمترین فاکتور برای رتبهبندی خوب در نتایج محلی گوگل هستند، امتیاز دهند. بنابراین همه اینها را در نظر داشته باشید و قبل از اینکه نتایج را همانطور که هست بپذیرید، مطالعه را به طور کامل بخوانید.
چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که ممکن است بحث های زیادی بین سئوکاران و سئوکاران محلی وجود داشته باشد که مهم ترین عوامل رتبه بندی چیست، انجام یک نظرسنجی مانند این ممکن است به شما کمک کند در مورد زمینه هایی فکر کنید که ممکن است قبلاً به آنها فکر نکرده باشید. پس آن را بخوانید و امیدوار باشید که ایدههای جدیدی برای پیادهسازی برای مشتریان خود داشته باشید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰