تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 11:48
217 بازدید
کد خبر : 208530

چشم انداز: SEO برای سال ۲۰۲۴

چشم انداز: SEO برای سال ۲۰۲۴

آیا نمی دانید در سال ۲۰۲۴ چه انتظاراتی از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دارید؟ کنجکاو هستید که کجا باید تغییراتی ایجاد کنید یا کارها را متفاوت انجام دهید؟   در حالی که بهترین شیوه های سئو در سال آینده به جایی نمی رسد، چند مورد وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی سئوی خود

آیا نمی دانید در سال ۲۰۲۴ چه انتظاراتی از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دارید؟

کنجکاو هستید که کجا باید تغییراتی ایجاد کنید یا کارها را متفاوت انجام دهید؟

 

در حالی که بهترین شیوه های سئو در سال آینده به جایی نمی رسد، چند مورد وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی سئوی خود برای سال ۲۰۲۴ از آنها آگاه باشید.

 

سئو فنی

  با توجه به الزامات مندرج در به‌روزرسانی‌های Google’s Page Experience و Core Web Vitals – مانند سرعت بارگذاری صفحه، طرح‌بندی صفحه و تعامل – SEO فنی امسال به شدت مورد توجه قرار گرفت. در واقع، متخصصان سئو آن را به عنوان اولویت اصلی در سال ۲۰۲۲ گزارش کردند:

 

این الزامات جدید برای رتبه بندی خوب در جستجوی ارگانیک حیاتی هستند، بنابراین جای تعجب نیست که سئوکاران بیشتر منابع را برای رسیدگی به مشکلات عملکرد وب سایت تحت فشار قرار دهند. سرعت بارگذاری صفحه آنقدر برای تجربه جستجوی کاربر حیاتی است که جان مولر گوگل اخیراً آن را به عنوان بخشی از تعریف کیفیت محتوا گنجانده است. به این دلیل که سرعت صفحه به نحوه مشاهده کیفیت محتوا توسط گوگل کمک می کند، زیرا به طور مستقیم بر تجربه کاربر و نحوه ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان سایت تأثیر می گذارد.

 

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML)

در حالی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای سئو در سال ۲۰۲۴ چیز جدیدی نیستند، موتورهای جستجو همچنان به این فناوری‌ها نگاه می‌کنند تا خدمات و عملکرد خود را بهبود بخشند. به خصوص که کاربران جستجوهای خود را فراتر از نوار جستجوی سنتی می برند.

به عنوان مثال، در سال ۲۰۲۲، زمانی که Google Multisearch معرفی شد، شاهد بودیم که به‌روزرسانی Google MUM نحوه درک و ارائه اطلاعات متن، تصاویر و ویدیوها توسط موتور جستجو را تغییر داد. جستجوی چندگانه به کاربران امکان می‌دهد همزمان با متن و تصاویر جستجو کنند و با ترکیب عکس‌های کاربران و جست‌وجو، سؤالاتی درباره اشیا بپرسند. برای سال ۲۰۲۴، Multisearch به زبان‌های دیگر گسترش خواهد یافت.

 

اینم بخون شاید بدردت خورد: رپورتاژ نویسی چیست

 

Google Maps همچنین قابلیت های سه بعدی و همه جانبه خود را در سال جاری گسترش داد و پیشرفت های هیجان انگیزی را در اختیار کاربران قرار داد تا حتی قبل از سفر به آنجا، مقاصد را کاوش کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند با مشاهده زنده، یک بررسی فضای محله دریافت کنند، ویدیوهای هوایی را مشاهده کنند و با مکان‌های روی نقشه تعامل داشته باشند. مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده از داده‌های تاریخی استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند تا از قبل برای بازدید خود برنامه‌ریزی کنند، جزئیاتی مانند گاراژهای پارکینگ، آب‌وهوای مورد انتظار، و مکان‌هایی که برای غذا خوردن یا اقامت در آخر هفته بروند را نشان می‌دهد. این یک تجربه تعاملی بسیار بیشتر است و تنها در سال ۲۰۲۴ بهتر خواهد شد.

 

نتیجه

در حالی که همه به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های فهرست‌شده در اینجا کاملاً جدید برای جستجو نیستند، اما هر کدام از آنها نوپا هستند و در سال آینده تمرکز بیشتری خواهند داشت. بازاریابان باید زمان خود را صرف درک این موضوع کنند که چگونه این استراتژی‌ها بر استراتژی‌هایی که برنامه‌ریزی می‌کنند تأثیر می‌گذارد و چه معنایی برای اولویت‌های آنها در رابطه با SEO در سال ۲۰۲۴ دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها