تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 15:28
167 بازدید
کد خبر : 206642

به‌روزرسانی فلوریدا چیست؟

به‌روزرسانی فلوریدا چیست؟

به‌روزرسانی فلوریدا گوگل به تغییراتی در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل اشاره دارد که در اواخر نوامبر ۲۰۰۳ به اجرا درآمد. این به‌روزرسانی مکانیسم‌های فیلتر خاصی را برای تعدادی از کلمات کلیدی پیاده‌سازی کرد که منجر به تغییر گسترده موقعیت‌های رتبه‌بندی گوگل در وب‌سایت‌ها شد. نام به روز رسانی فلوریدا یک نام غیر رسمی در بین کارشناسان

به‌روزرسانی فلوریدا گوگل به تغییراتی در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل اشاره دارد که در اواخر نوامبر ۲۰۰۳ به اجرا درآمد. این به‌روزرسانی مکانیسم‌های فیلتر خاصی را برای تعدادی از کلمات کلیدی پیاده‌سازی کرد که منجر به تغییر گسترده موقعیت‌های رتبه‌بندی گوگل در وب‌سایت‌ها شد. نام به روز رسانی فلوریدا یک نام غیر رسمی در بین کارشناسان رایانه شخصی است که معمولاً به نام یک طوفان چنین به روز رسانی هایی را می نامند.

 

اطلاعات کلی

 

هدف موتور جستجوی گوگل ارائه نتایج با بهترین کیفیت و بهترین مطابقت با درخواست جستجوی کاربر است. این هدف توسط لری پیج با عبارت “موتور جستجوی کامل … دقیقاً منظور شما را درک می کند و دقیقاً آنچه را که می خواهید به شما باز می گرداند” فرموله شده است. این امر مستلزم آماده سازی الگوریتم رتبه بندی در برابر حملات و دستکاری های هرزنامه است. از آنجایی که قبل از آپدیت فلوریدا مشکلات زیادی در رابطه با هرزنامه لینک ها و نتایج جستجوی نادرست وجود داشت، گوگل در سال ۲۰۰۳ تغییرات شدیدی را در الگوریتم PageRank خود برنامه ریزی کرد.

به‌روزرسانی فلوریدا چگونه کار می کند؟

 

  • متخصصان سئو تلاش کردند تا دریابند که چه نوآوری هایی در الگوریتم رتبه بندی گوگل منجر به تغییرات شدید در موقعیت وب سایت ها شده است. برخی از تئوری ها در مورد ویژگی های احتمالی این به روز رسانی در زیر ذکر شده است.

 

  • پیشنهاد شده است که گوگل از فیلتر سئو برای لیست خاصی از عبارات جستجو استفاده کند. بنابراین، اگر کلمه ای از این لیست استفاده شود، فیلتر SEO فعال می شود، در غیر این صورت جستجو از آن اجتناب می کند. بنابراین ممکن است سایت ها توسط فیلتر سئو از رتبه بندی حذف شوند یا رتبه بدی کسب کنند.

 

  • LocalRank روشی برای اصلاح رتبه بندی است که بر اساس لینک های سایت هایی است که برای رتبه بندی انتخاب شده اند. بر اساس تئوری، گوگل چنین روشی را به الگوریتم اضافه کرده است و به همین دلیل وب‌سایت‌هایی با لینک‌های میانی زیاد در رتبه‌های بالا قرار گرفتند.

 

  • این ایده فرض می کند که گوگل اکنون کلمات را با همان کلمه ریشه در یک عبارت جستجو (مانند تنه درخت یا تنه درخت) مرتب می کند. این بدان معنی است که Google به طور خودکار تغییرات را جستجو می کند، که شامل ریشه کلمه درخواستی نیز می شود.

 

نتیجه

 

اینکه دقیقاً چگونه الگوریتم توسط به‌روزرسانی فلوریدا اصلاح شد هنوز مشخص نیست و همیشه ایده‌های جدید و جالبی وجود خواهد داشت که تئوری‌های قدیمی را رد یا تلاش می‌کنند. موتور جستجوی گوگل به منظور حصول اطمینان از نتایج خوب برای کاربران خود باید به تکامل خود ادامه دهد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها